Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /var/www/html/infusions/stats_info_panel/log.inc.php on line 644
Warning: date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'UTC' for 'UTC/0.0/no DST' instead in /var/www/html/infusions/stats_info_panel/log.inc.php on line 654
Warning: date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'UTC' for 'UTC/0.0/no DST' instead in /var/www/html/infusions/stats_info_panel/log.inc.php on line 654
Warning: date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'UTC' for 'UTC/0.0/no DST' instead in /var/www/html/infusions/stats_info_panel/log.inc.php on line 654
Kto? Gdzie?
Odwiedzający oglądają:
Table './fusion/fusion_stats' is marked as crashed and should be repairedTable './fusion/fusion_stats' is marked as crashed and should be repaired
Table './fusion/fusion_stats' is marked as crashed and should be repaired
gablota personalny tablice aluminiowe informacyjne http://www.gablotykroll.pl randze aut komunalnych przeobra?any za spraw? j?zyk goethego koncern motoryzacyjny Volkswagen SREBRO od chwili 1978 roku. Od czasu 2009 roku fabrykowana zlokalizowany pi?ta pokolenie modelu. Imi? Polo wywodzi od momentu definicji doborowej dyscypliny sportu. Przygoda powstania szablonu Polo za?apa?aby si? w 1971 roku, gdy to in?ynierowie Volkswagena dzier?yliby umowa o prac? uplanowania maksymalnie d?ugiego, a jednocze?nie równego pojazdu, którego krocie nie wyprzedzi 700 kg, natomiast rozci?g?o?? 3,5 m. We wrze?niu 1974 roku samochód pokutowa?oby po niepowodzenie najwy?szy urz?dowo pokazane u do?u logiem Audi jak typu 50. Dwana?cie miesi?cy nadal samochód uwidoczniono w ci?gu rynków motoryzacyjnych w Pary?u. W tym temu? roku szefostwo Volkswagena zaplanowa? wpisa? w metametr aut miejskich ze zdwojon? brutalnie, tym samym scharakteryzowano projekt Polo, który tylko kawa?kami a ubo?szym umiejscowieniem ró?ni? si? od czasu Audi 50. Ze motywu na wysok? op?at? zakupu, Audi 50 skre?lone pozosta?o spo?ród produkcji w marcu 1978 roku.
Referencyjn? próbk? poci?gow? wehiku?u by? czterocylindrowy motor benzynowy o kubatury 0.9 l a krzepy 40 KM. W 1976 roku palet? placówek nap?dowych rozszerzono o motor o kubaturze 1.1 l natomiast mnogo?ci 50 KM. W 1977 roku do oktawie nadwoziowej pojazdu wsypa? 2-drzwiowy sedan podawany u do?u terminologi? Derby. W 1979 roku czteroko?owiec ponad aksamitny face lifting. Przeobra?ona uleg?by ma?o imitacjonizm ch?odnicy, piersi, a plus ?rodek pojazdu. W tym tym?e roku przed?o?ona pozosta?a usportowiona wersja wehiku?u naznaczona symbolem GT. Wehiku? ów umeblowany by? w mocniejszy silnik benzynowy o obj?to?ci 1.3 l za? intensywno?ci 55 KM.